دانلود سریال احضار تمامی قسمت ها به صورت کامل با انواع کیفیت

درباره سریال خانگی احضار

سریال احضار را می توان دریچه ی جدیدی به سوی این فضای ملتهب حاکم بر سینما و تلویزیون که پر شده از فیلم ها و سریال های بیشتر طنزگونه اما جلف که فقط به فکر فروش فیلم شان هستند ، نامید . شاید احضار نتواند حواسته های ببینده اش را برآورده کند اما همین که پیش قدم در یک ژانر ترسناک شده بس است . در نگاه اول ترکیب بازیگران این سریال کمی ممکن است تماشاگران دو دل کرده و از دیدن سریال منع کند اما نقاط قوت این سریال را میتوان در فیلنامه آن دید و نمی شود به آسانی از اسم بابک کایدان که در فیلم ها و سریال پرفروش و البته با کیفیت نویسنده بوده رد شد .

 

سریال احضار به نویسندگی براداران کایدان (بابک و میثم کایدان) با کارگردانی و به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده تولیدش از سال 94 شروع شد و پس از انتخاب عوامل پشت صحنه سریال ، بازیگران و انتخاب لوکیشن های محل تصویربرداری تولید سریال کلید خورد .

دانلود سریال خانگی احضار

نارنین کیوانی ، آرش مهاجر ، صنوبر فرهپور ، شهریار صیقالنی ، نوش آفرین رحمانی ، ریحانه رضی ، بنیامین پیروانی ، ایمان خطیبی ، سپیده آتشین ، ساغر سیامکی ، رامتین غروی ، علیرضا کمالی هستند .

داستان سریال خانگی احضار

داستان سریال احضار که در ژانر ترسناک و هارور ساخته می شود درآمیخته با وحشت ، ترس و استرس است و در خلاصه قصه ی سریال آمده : اغلب ترس‌ ها با شناخت ما از بین می‌ روند ، اما این وسط ترس‌ هایی که تا مرگت ناشناخته می‌ مانند ، رهایمان نمی‌ کنند و همیشه کنارمان هستند .

اخبار جدید سریال خانگی احضار

– پوستر سریال خانگی احضار به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده منتشر شد و این سریال به زودی و از نیمه اول اسفندماه 96 وارد شبکه ی نمایش خانگی می شود .

عوامل سریال خانگی احضار

تهیه کننده : رامین عباسی زاده

کارگردان : رامین عباسی زاده

نویسنده : بابک کایدان ، میثم کایدان

طراح صحنه و لباس : رضاحاج درویش

طراح گریم : رامین مجردی

مدیر تولید : بهروز کریمی

جلوه‌های ویژه میدانی : محسن روزبهانی

دستیار اول کارگردان : حسین خضوعی

عکاس : امیر اماملی

تصاویر سریال احضار

دانلود سریال احضار تمامی قسمت ها به صورت کامل با انواع کیفیت

 

دانلود سریال احضار

download serial ehzar , سریال احضار بازیگران , سایت رسمی احضار , بازیگر زن ایرانی احضار , دانلود فیلم احضار , خرید سریال احضار , احضار ویکی پدیا , احضار قسمت اول , دانلود کامل سریال احضار , دانلود احضار با لینک مستقیم , دانلود رایگان احضار , دانلود رایگان تمام قسمت های احضار , دانلود قسمت 1 سریال احضار , دانلود رایگان فصل اول احضار , دانلود احضار رایگان , دانلود رایگان فیلم احضار , دانلود احضار قسمت 1 , دانلود سریال جدید احضار , دانلود آهنگ گلشیفته , دانلود آهنگ های سریالاحضار , تیتراژ احضار, دانلود تیتراژ پایانی احضار , دانلود تیتراژ ابتدایی احضار , دانلود سریال ایرانی احضار , احضار دانلود , احضار رامین عباسی زاده , عکسهای احضار , بازیگر مرد ایرانی احضار