سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]
 
چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 8:9 عصر

نیکول کیدمن و دیوید ای. کلی یک بار دیگر برای HBO بازی می کنند

نیکول کیدمن در حال بازگشت به صفحه نمایش کوچک است - اما نه فقط برای "Big Little Lies" Season 2. برنده Emmy با "Big Little Lies" scribe David E. Kelley برای سری جدید HBO "Undoing"، شبکه اعلام کرد

بر اساس کتاب "شما باید شناخته شده" توسط ژان هانف Korelitz، این سری از Grace Sachs (Kidman)، یک درمانگر که زندگی خود را به آرامی می گذرد، تا زمانی که، عنوان عنوان می کند، همه چیز را از دست داده است. درست قبل از انتشار اولین کتابش، کسی نزدیک به او میمیرد و شوهرش به AWOL میرود. او به عنوان یک مجموعه ای از افشاگران جهان را به سنگ انداخت، او مجبور شد با پسرش شروع به کار کند. اگر "Big Little Lies" برای شما فتنه انگیز و رمزگشایی نداشته باشد، این باید آن را رمپ کنید.

کیدمن در بیانیه ای گفت: "دیوید یک سری موشک های جدید با نقش زن جذاب و پیچیده در مرکز خود ایجاد کرده است." "من هیجان زده و افتخار می کنم برای ادامه همکاری با HBO و دیوید کلی Kelley."

کلیلی افزود: "من این کتاب را دوست داشتم. شخصیت هیجان انگیز روانشناختی، من در مورد سازگاری هیجان زده و هیجان زده ام که قادر به انجام آن با نیکول و HBO است. "

کلی و کیدمن هر دو به عنوان تولید کننده اجرایی کار خواهند کرد و کللی تمام فصل را نوشتن می کند، هرچند که مجموع قسمت ها هنوز مشخص نشده است. (هر دو فصل "Little Little Lies"، نوشته شده توسط Kelley، هفت قسمت هر کدام است.)

مشخص نیست که ما می توانیم انتظار "لغو کردن" را داشته باشیم، اما تولید در فصل 2 "Big Little Lies" روز جمعه آغاز می شود با بازگشت کل بازیگران. "Big Little Lies" سال آینده پخش می شود و مطمئنا HBO دو پروژه نیکول کیدمن-دیوید E. Kelley را در سرتاسر Emmys نخواهد داشت، درست است؟

Kidman و Kelly هر سال برنده Emmys برای "Big Little Lies" در سال گذشته - او برای بازیگری و تولید، او برای تولید - به عنوان بخشی از مجموعه "هشت ترتیب حمل و نقل.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ