سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرهیزید از صولت جوانمرد چون گرسنه شود و از ناکس چون سیر گردد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 12:16 صبح

دانلود فیلم تنگه ابوغریب با لینک مستقیم

دانلود فیلم تنگه ابوغریب با لینک مستقیم و تصاویر فیلم سینمایی تنگه ابوغریب

فیلم تنگه ابوغریب به کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی سعید ملکان که محصول سازمان رسانه ای اوج می باشد با پایان یافتن فیلمبرداری وارد مرحله صداگذاری و تدوین شد . تنگه ابوغریب جدیدترین ساخته بهرام توکلی که در حوزه دفاع مقدس می باشد برای احتمال فراوان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به اکران درخواهد آمد . بازیگران فیلم سینمایی تنگه ابوغریب جواد عزتی ، امیر جدیدی ، حمیدرضا آذرنگ ، علی سلیمانی ، قربان نجفی ، مهدی قربانی هستند . داستان فیلم ایرانی تنگه ابوغریب روایتی است از دفاع دلاور مردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی و در این فیلم روزهای رشادت و مظلومیت بچه های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوغریب به تصویر کشیده می شود .

دانلود فیلم تنگه ابوغریب با لینک مستقیم


دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 12:11 صبح

دانلود فیلم همه می دانند اصغر فرهادی

دانلود فیلم همه می دانند Todos Lo Saben اصغر فرهادی + داستان فیلم همه می دانند

“همه مى دانند” نام فیلم جدید اصغر فرهادى در اسپانیا . بنا بر اعلام سایت معتبر سینمایى iMDB نام جدیدترین فیلم اصغر فرهادى کاگردان مشهور ایرانی و حالا بین المللی که تا پیش از این عنوانى نداشت اعلام شد . اسم این فیلم Todos Lo Saben که به زبان اسپانیایى معنى “همه مى دانند” را مى دهد و پنه لوپه کروز و همسرش خاویر باردم در کنار ریکاردو دارین بازیگران اصلى این فیلم هستند . بزودى با اضافه شدن یک بازیگر زن دیگر فیلمبرداری فیلم  Todos Lo Saben در اسپانیا آغاز خواهد شد . به محض دریافت اطلاعات کامل از بازیگران فیلم همه می دانند (به زودی …) و این فیلم یک درام خانوادگی و هیجان انگیز شناختی است . داستان فیلم همه می دانند در مورد نحوه آدم ربایی یک دختر جوان است که منجر به فاش شدن اسرار خانوادگی می شود .

دانلود فیلم همه می دانند اصغر فرهادی


دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 12:6 صبح

دانلود فیلم دوران خوش

دانلود فیلم دوران خوش سعید آقاخانی + جزییات فیلم ایرانی دوران خوش

مهراب قاسم خانی در اینستاگرام خودش خبر از ساخت فیلم سینمایی دوران خوش به کارگردانی سعید آقاخانی و با تهیه کنندگی محم شایسته و سعید ملکان داد . صفحه اینستاگرام مهراب قاسم خانی با انتشار عکس بالا نوشت : دو سه ماهه درگیر نوشتن یه پروژه خیلى هیجان انگیز سینمایى شدم که شاید پرخرج ترین و پر ستاره ترین فیلم کمدى ایران باشه . در نتیجه خیلى استرس دارم ، اما نوشتنش خیلى لذت بخش و هیجان انگیزه . مخصوصا که 2 تا تهیه کننده آدم حسابى و حرفه اى مثل محمد شایسته و سعید ملکان در کنارم هستن و یه کارگردان دوست داشتنى و خوش ذوق مثل سعید آقاخانى داریم . قبلا توى سریال دزد و پلیس با هم کار کرده بودیم و هردومون خوشحال بودیم از نتیجه اش ، امیدوارم این بار هم بتونیم بعدش خوشحال باشیم .
هنوز جزیبات دقیق تری از داستان فیلم دوران خوش به کارگردانی سعید آقاخانی و بازیگران فیلم دوران خوش به سعید آقاخانی منتشر نشده است و درصورت انتشار مطالب تازه تر از این فیلم ، در همین پست قرار خواهیم داد .
 

دانلود فیلم دوران خوش


دوشنبه 96 آذر 27 , ساعت 12:2 صبح

دانلود فیلم شعله ور با بازی امین حیایی

دانلود فیلم شعله ور با بازی امین حیایی و پسرش دارا حیایی + داستان فیلم شعله ور

فیلم جدید شعله ور به کارگردانى حمید نعمت الله و تهیه کنندگى محمدرضا شفیعى و با بازی امین حیایی براى نخستین بار در جشنواره فیلم فجر 96 به نمایش در مى آید . بازیگران فیلم شعله ور امین حیایی ، دارا حیایی ، زری خوش‌کام ، پانته ‌آ مهدی نیا ، مژگان صابری و بهمن پرورش هستند . داستان فیلم شعله ور زندگی مردی را به تصویر می کشد که احساس می کند در جامعه به حایی نرسیده است و این حالت زندگی این مرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد .

دانلود فیلم شعله ور با بازی امین حیایی


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 11:57 عصر

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی + عکس بازیگران و داستان فیلم سینمایی خوک

پس از فیلم موفق “پنجاه کیلو آلبالو” ، دومین فیلم کمدی “مانی حقیقی” به اسم “خوک پروانه ساخت گرفت . فیلم جدید مانی حقیقی یک کمدی متفاوت در سینمای ایران است . حسن معجونی بازیگر مرد ایرانی و کارگردان تلویزیون و تئاتر گزینه بازی در نقش اصلی این فیلم است . از بازیگران فیلم سینمایی خوک لیلا حاتمی ? لیلی رشیدی ? سیامک انصاری ? علی باقری ، آیناز آذرهوش و پریناز ایزدیار میتوان نام برد و داستان فیلم ایرانی خوک اطلاعات کامل در دست نیست و به محض دربافت اطلاعات دقیق از جزییات فیلم سینمایی خوک در همین پست قرار خواهیم داد . به احتمال زیاد فیلم خوک مانی حقیقی برای نمایش در جشنواره فیلم فجر 96 ( سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر ) ساخته خواهد شد . فیلم قبلی مانی حقیقی با نام پنجاه کیلو آلبالو با استقبال خوبی از سوی تماشاگران در سینما موجه شده بود .

دانلود فیلم خوک مانی حقیقی


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 11:52 عصر

دانلود فیلم ایرانی مصائب شیرین 2

­دانلود فیلم مصائب شیرین 2 + داستان و بازیگران فیلم مصایب شیرین 2017

علیرضا داودنژاد فیلم جدید مصائب شیرین2 را مى سازد . شورای پروانه ساخت با ساخت فیلمنامه مصایب شیرین دو علیرضا داوودنژاد موافقت کرده است . این کارگردان مطرح ایرانی­نزدیک به بیست سال قبل فیلم مصائیب شیرین 1­را با محوریت ارتباط دختران و پسران متولد دهه­60 ساخته بود و حالا عزم کرده قسمت دوم فیلم مصائیب شیرین 2 را که پیش از این “مصائب شیرین 2017” نام داشت و احتمالا با محوریت روابط دختران و پسران متولد دهه­هشتاد بسازد . بازیگران فیلم مصائب شیرین 2 رضا داودنژاد ، مونا داودنژاد ، علی داودنژاد ، محمد حبیبیان ، آریا حبیبیان ، ترلان پروانه هستند . داستان فیلم مصائب .

دانلود فیلم ایرانی­ مصائب شیرین 2


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 11:46 عصر

دانلود فیلم مقیمان ناکجا با کیفیت 720p

دانلود فیلم مقیمان ناکجا با کیفیت 720p + بازیگران و داستان فیلم مقیمان ناکجا

فیلمبرداری مقیمان ناکجا ساخته جدید شهاب حسینی بازیگر مطرح ایرانی با بازی پریناز ایزدیار و آرمان درویش به پایان کار خود رسید . تازه ترین فیلم سینمایی شهاب حسینی را بنام مقیمان ناکجا در سکوت کامل خبری در تهران مقابل دوربین رفت . فیلم مقیمان ناکجا که گویا مدتی است تولید آن آغاز شده تاکنون هیچ اطلاعاتی از جزئیات کامل پروسه تولید آن در رسانه ها منتشر نشده است و طبق شنیده ها پریناز ایزدیار و آرمان درویش دو بازیگر اصلی دیگر ”مقیمان ناکجا” هستند . بازیگران فیلم مقیمان ناکجا پریناز ایزدیار و آرمان درویش ، احمد ساعتچیان ، غزاله نظر و ناهید مسلمی هستند . داستان فیلم مقیمان ناکجا از جایی شروع می شود که جوانی وارد یک مهمانسرا می شود و بقیه ماجرا در این مهمانسرا اتفاق می افتد .

دانلود فیلم مقیمان ناکجا با کیفیت 720p


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 2:15 صبح

دانلود فیلم لازانیا با لینک مستقیم

دانلود فیلم لازانیا با لینک مستقیم + عکس بازیگران و داستان فیلم لازانیا

پروانه ساخت فیلم سینمایى لازانیا به تهیه کنندگى احمد احمدى و کارگردانى حسین قناعت صادر شد . پروانه ساخت فیلم جدید لازانیا که هفته گذشته از سوى سازمان سینمایى صادر شده ، تازه ترین فیلم احمدى تهیه کننده فیلم ردکارپت رضا عطاران است که از فیلم هاى پرفروش فیلم سال 1393 بود . فیلم سینمایی لازانیا هفتمین ساخته سینمایى حسین قناعت است . اطلاعات دقیق از بازیگران فیلم لازانیا و داستان فیلم لازانیا را به محض دریافت در همین پست قرار خواهیم داد . به احتمال زیاد فیلم لازاتیا حسین قتاعت برای حضور در جشنواره فیلم فجر 96 ” سی وششمین جشنواره فیلم فجر” ساخته می شود .

دانلود فیلم لازانیا با لینک مستقیم


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 2:7 صبح

دانلود رایگان سریال دل با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال دل با لینک مستقیم + عکس بازیگران و داستان سریال ایرانی دل

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس و مطرح ایرانی در یک مصاحبه کوتاه خبر از ساخته شدن سریال ایرانی دل برای پخش در شبکه خانگی با بازی خودش و ساره بیات به کارگردانی منوچهر هادی داد . گلزار در جزییات سریال دل گفت : بعد از نوروز 1397 شروع فیلمبرداری سریال ایرانی دل را با ساره بیات و منوچهر هادی کلید خواهیم زد و به احتمالا فراوان از بازیگران سریال عاشقانه به ویژه هومن سیدی هم در سریال جدید استفاده خواهیم کرد و در ادامه از ساخته نشدن فصل دوم عاشقانه گفت که به دلیل افت سریال ها در فصل دوم از ساخت عاشقانه 2 منصرف شدیم . جزییات بیشتر از بازیگران سریال دل و داستان سریال دل قرار خواهیم داد .

دانلود رایگان سریال دل با لینک مستقیم


یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 2:1 صبح

دانلود فیلم اولین تولد

دانلود فیلم اولین تولد نسخه دوبله فارسی و زبان اصلی + داستان فیلم اولین تولد علی عطشانی

فیلم ایرانی آمریکایی اولین تولد به کارگردانی علی عطشانی که در سبک کمدی با بازی بازیگران مشهور هالیوودی در حال ساخت می باشد . فیلم اولین تولد محصول مشترک ایران و آمریکاست که زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با دنیا آمدن بچه اولشان دچار مشکلات و مسایل خانوادگی می شوند . از بازیگران فیلم اولین تولد میتوان به ول کیلمر ، رابرت نیپر ، تام برنگر ، تیلور کول ، دنیز ریچاردز ، گریگ گرانبرگ ، ویلیام بالدوین ، جی عبدو ، کن دویتیان ، استیو وایلدر اشاره کرد . داستان فیلم اولین تولد درباره زن و شوهری است که مرد منولد ایران و زن متولد آمریکاست و به محض باردار شدن و با ورود خانواده زن و شوهر به وسط ماجرای وارد مسایل خانوادگی و مشکلات عجیبی می شوند .

دانلود فیلم اولین تولد علی عطشانی


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ