سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 7:48 عصر

دانلود قسمت پنجم سریال گلشیفته

دانلود قسمت پنجم سریال گلشیفته + داستان و بازیگران قسمت 5 سریال گلشیفته

درباره قسمت 5 سریال گلشیفته

قسمت پنجم سریال گلشیفته به نویسندگی خشایار الوند با کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکیر نجفی یک سریال کمدی ، اجتماعی با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد که پس از صدور پروانه ساخت سریال از سوی شورای صدور پروانه ساخت و انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران و لوکیشن های متفاوت برای تصویر برداری قسمت های متعدد سریال پربازیگر گلشیفته کلید خورده و عوامل در حال فیلمبرداری هستند .

ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 7:42 عصر

دانلود قسمت 7 سریال گلشیفته

دانلود قسمت هفتم سریال گلشیفته همراه تصاویر قسمت 7 سریال گلشیفته

درباره قسمت 7 سریال گلشیفته

قسمت هفتم سریال گلشیفته به نویسندگی خشایار الوند با کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکیر نجفی یک سریال کمدی ، اجتماعی با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد که پس از صدور پروانه ساخت سریال از سوی شورای صدور پروانه ساخت و انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران و لوکیشن های متفاوت برای تصویر برداری قسمت های متعدد سریال پربازیگر گلشیفته کلید خورده و عوامل در حال فیلمبرداری هستند .

ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 7:34 عصر

دانلود قسمت 6 سریال گلشیفته

دانلود قسمت ششم سریال گلشیفته با عکسهای قسمت 6 سریال گلشیفته

درباره قسمت 6 سریال گلشیفته

قسمت ششم سریال گلشیفته به نویسندگی خشایار الوند با کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکیر نجفی یک سریال کمدی ، اجتماعی با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد که پس از صدور پروانه ساخت سریال از سوی شورای صدور پروانه ساخت و انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران و لوکیشن های متفاوت برای تصویر برداری قسمت های متعدد سریال پربازیگر گلشیفته کلید خورده و عوامل در حال فیلمبرداری هستند .

ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 7:24 عصر

تصاویر بازیگران سریال کلاف های رنگی

سریال کلاف های رنگی با داستان و تصاویر بازیگران سریال کلاف های رنگی

درباره سریال تلویزیونی کلاف های رنگی

سریال کلاف های رنگی به نویسندگی حسین تراب‌ نژاد با کارگردانی وحید امیرخانی ( به عنوان اولین کارش در تلویزیون) و تهیه‌ کنندگی سید مرتضی فاطمی پس از صدور پروانه ساخت این سریال و انتخاب عوامل پشت دوربین سریال ، بازیگران کلاف های رنگی و انتخاب لوکیشن های محل تصویربرداری این سریال که در سکوت خبری انجام شده یود ، در هفته آتی با حضور تمام عوامل مجموعه کلاف های رنگی کلید می خورد .

این سریال اولین کار تلویزیونی وحید امیرخانی می باشد و باتوجه به اینکه وحید امیرخانی در سینما با دو فیلم درمدت معلوم که فروش خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت و فیلم دیگرش بنام شاه کش که به زودی اکران خواهد شد ، سریال جدید وحید امیرخانی هم پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو شود .

ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 اسفند 2 , ساعت 7:19 عصر

دانلود فیلم سینمایی اعترافات با دور تند

دانلود فیلم اعترافات با دور تند با کیفیت بالا همراه داستان و بازیگران فیلم

فیلم اعترافات با دور تند به نویسندگی و کارگردانی احمد کاوری پس از دریافت پروانه ساخت فیلم از سوی شورای پروانه ساخت فیلم ، انتخاب عوامل پشت دوربین فیلم ، انتخاب بازیگران فیلم سینمایی اعترافات با دور تند ، لوکیشن های متعدد محل فیلمبرداری در سکوت کامل فیلمبرداری پروژه جدید احمدی کاوری خورد .

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ