سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 بهمن 23 , ساعت 5:34 عصر

بیوگرافی زیبا کرمعلی Instagram zibakaramali

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های اینستاگرام زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر جوان و آینده داری که می تواند سالها با بازی در فیلم و سریال های ایرانی درخشان تر باشد . زیبا کرمعلی را باید تحسین کنیم بخاطر اینکه با بازی درخشانش

 

در فیلم لاتاری ، آن هم در شرایطی که هیچ گونه فعالیت سینمایی داشت ، حتی در تئاتر و تلویزیون هم بازی نکرده بود و دوره بازی را هم ندیده بود . فیلم لاتاری به عنوان اولین کاری هنری زیبا کرم علی و البته درخشان این بازیگر زن جوان ایرانی در کارنامه هنری و بازیگر زیبا کرم علی ثبت شد . از جهتی می توان زیبا کرم علی راه به پژمان جمشیدی تشبیه کرد که بدون داشتن هیچ فعالیت بازیگری و تئاتری وارد دنیای بازیگری شد و توانست بعد از سال ها زحمت ، تلاش و توهین هایی که برخی اهالی سینما یه پژمان جمشیدی می کردند ، برای فیلم سینمایی سوتفاهم نامزد بهترین بازیگر مرد برای نقش مکمل باشد . حالا زیبا کرم علی هم میتواند این راهی را که شروع کرده ادامه داده و به قله های موفقیت در عرصه بازیگری برسد . در ادامه می توانید بیوگرافی زیبا کرمعلی و عکس های اینستاگرام زیبا کرمعلی را مشاهده کنید .

بیوگرافی زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش + عکس های اینستاگرام زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی و همسرش

زیبا کرمعلی زاده 15 آذر ماه در سال 1375 و بازیگر زن ایرانی که با نقش آفرینی در فیلم سینمایی لاتاری ساخته جدید محمدحسبن مهدویان وارد دنیای بازیگری در سینما شد . زیبا کرمعلی درحال حاضر دانشجوی رشته کارگردانی سینما می باشد و رتبه کنکور این بازیگر زن ایرانی در سال 1395 هشت هزار هنر بود . زیبا کرم علی در مصاحبه ای کوتاه عنوان کرد که سابقه بازیگری در تئاتر ، تلویزیون و در سینما نداشته و اولین حضورش را در سینما با بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم لاتاری محمدحسبن مهدویان بازی در کنار ساعد سهیلی ، هادی حجازی فر ، حمید فرخ نژاد و جواد عزتی تجربه کرده است و درباره آشنایی اش با محمدحسین مهدویان و اینکه به چه شکلی در پروژه لاتاری همکاری کرد ، می گوید : محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی لاتاری من را در دانشکده دید و پبشنهاد همکاری در لاتاری را داد . در باره ازدواج زیبا کرمعلی و همسرش برخی سایت ها شیطنت کرده و این خبر را درج کرده اند که به هیچ عنوان صحت ندارد و زیبا کرم علی در حال حاضر مجرد و دانشجو کرد .

بیوگرافی زیبا کرمعلی

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ