دانلود فیلم سرو زیر آب با انواع کیفیت و سرعت بالا + داستان و عکس فیلم

درباره فیلم سینمایی سرو زیر آب

فیلم سرو زیر آب به نویسندگی مشترک برادران محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر با کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و به تهیه کنندگی سید حامد حسینی پس از صدور پروانه ساخت که توسط شورای پروانه ساخت صادر شد با انتخاب عوامل پشت صحنه و باریگران فیلم و انتخاب لوکیشن های مختلف و سخت و با یک موضوع بسیار جالب و حساس فیلمبرداری این فیلم کلید خورد .

 

فیلم سینمایی سرو زیر آب اولین نمایش اش را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد داشت و با توجه به موضوع فیلم انتظار می رود که درخشش خوبی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشته باشد .

بازیگران فیلم سینمایی سرو زیر آب

بابک حمیدیان ، مینا ساداتی ، مسعود رایگان ، هومن برق‌ نورد ، رضا بهبودی ، همایون ارشادی ، شهرام حقیقت دوست ، مهتاب نصیرپور ، ستاره اسکندری ، هادی قمیشی ، فرخ نعمتی ، سیاوش چراغی‌ پور ، حسین فلاح ، امیر دلفانی حسن نجاریان ، هستند .

داستان دانلود فیلم سرو زیر آب

داستان فیلم سرو زیر آب مضمونی اجتماعی دارد که در حال و هوای روزهای جنگ ایران و عراق میگذرد ودر خلاصه داستان فیلم آمده : راز جهانبخش کرامت فاش می‌ شود ؟ این راز خواب چیستا ، ماهرو ، جهانگیر ، گودرز ، بهرام  و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد . جهانبخش برای اثبات بی‌ گناهی‌ اش و بازگشت ارامش سفر بلندی را اغاز می‌ کند ، سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن ها را تغییر می‌ دهد .

اخبار جدید فیلم سینمایی سرو زیر آب

فیلم سینمایی سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با سایر فیلم های حاضر در این جشنواره به رقابت می پردازد .

نقد فیلم سینمایی سرو زیر آب به قلم سامان سالور

هیاهوی بسیار برای هیچ . فیلم که با حمایت های مختلف و پس از 6 سال توسط فیلمسازی که پیش از این ثابت کرده بود شخصیت ها و فضاسازی جنگ و داستانهایش را می شناسد و به آن عِرق و علاقه دارد اینبار خیلی موفق نشان نمی دهد ، دلایل این عدم موفقیت بیش از هرچیز به فیلمنامه باشه آهنگر بر می گردد ، قصه ظاهرا داستان دو برادر (بابک حمیدیان و رضا بهبودی) است که در معراج مرکزی شهدای اهواز کار می کنند ، یکی جوان و پرشر و شور و پر انرژی (حمیدیان) و دیگری اهل تفکر و تعقل و آرامش (بهبودی) ، اولی معتقد است که باید هر پیکر بی نام و گمنامی را به خانواده هایی که عزیزشان را در جنگ از دست داده اند تحویل داد تا حتی به شکل مقطعی آرام گیرند و دومی با مخالفت با این تفکر بیش از هر چیز به دنبال حقیقت و واقعیت است ،

فیلم سرو زیر آب

در این راه البته داستان اصلی یعنی معارض پیدا کردن پیکر سیاوش و اختلاف بین دو خانواده یکی ، سنتی و سخت از لرستان و دیگری روشن فکر و با سعه صدر و زرتشتی از یزد ، پر از ایراد و اشکال و مشکل است و داستانک های فیلمنامه نیز به هیچ عنوان کمکی به فیلم نمی کند ، افزون بر این از بازیهای متوسط (با اغماض) بازیگران که گاهی اوراَکت و بی منطق و بدون حفظ راکورد می نماید تا لهجه های من درآوردی عجیب و غریب (نگارنده خود به دلیل آشنایی با لهجه آن منطقه ، ایرادهای بزرگی به لهجه های بازیگران وارد می داند) تا جاییکه در منطقه لرستان هر کدام از شخصیتها با یک لهجه دیالوگ می گوید و در این بین شاید هوشمندانه ترین کار را ستاره اسکندری کرده که اصولن در سرتاسر فیلم حرف نزده است ،

فیلم سرو زیر آب

در عین تعجب فیلمبرداری با نور و رنگ درخشان و امروزی و طراحی صحنه پر ایراد و حاشیه صوتی غالبا ساکت نیز در عین ناباوری هیچ کمکی به فضاسازی و اتمسفر کار نمی کند (در فیلمهای قبلی فیلمساز این چند عنصر بسیار به موفقیت فیلمهای باشه آهنگر کمک کرده بود) و حضور تلفن و تلویزیون قدیمی و ویدئوی تی سون به نوبه خود نمی تواند به داد فیلم برسد . جالب اینکه در قسمتی از فیلم ، فیلمنامه نویس سال تماشاچیان را از زبان یکی از پرسوناژها ازدیگری می پرسد که چرا تا به حال که سه بار خانواده سیاوش که از لرستان آمده اند هیچ وقت اشاره ای به عمل کلیه و جای عمل در پیکر نشده است .

شانس جایزه فیلم سینمایی سرو زیر آب

با توجه به نوع داستان و موضوع فیلم سینمایی سرو زیر آب و فیلمبرداری اش انتظار نامزدی و دریافت سیمرغ بلورین در این بخش ها می رود .

جوایر و افتخارات فیلم سینمایی سرو زیر آب

– برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه برای فیلم سرو زیر آب که اهدا شد به عباس بلوندی/جشنواره فیلم فجر 96

– برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری برای فیلم سرو زیر آب که اهدا شد به علیرضا زرین دست/جشنواره فیلم فجر 96

– برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم با نگاه ملی برای فیلم سرو زیر آب که اهدا شد به سیدحامد حسینی/جشنواره فیلم فجر 96

عوامل فیلم سینمایی سرو زیر آب

تهیه کننده : سیدحامد حسینی

کارگردان : محمدعلی باشه آهنگر

نویسنده : حامد باشه آهنگر ، محمدعلی باشه آهنگر

تصاویر فیلم سرو زیر آب

دانلود فیلم سرو زیر آب با انواع کیفیت و سرعت بالا + داستان و تصاویر فیلم

 

دانلود فیلم سرو زیر آب

download film sarv zir ab?‏ , عکسهای اکران فیلم سینمایی سرو زیر آب , بازیگران سرو زیر آب , تیزر فیلم سینمایی سرو زیر آب , سرو زیر آب در جشنواره فیلم فجر , خرید فیلم سرو زیر آب , دانلود آهنگ سرو زیر آب , دانلود تیتراژ فیلم سرو زیر آب , دانلود رایگان فیلم سرو زیر آب , دانلود فیلم ایرانی سرو زیر آب , دانلود فیلم سرو زیر آب با کیفیت بالا 1080p , دانلود فیلم سرو زیر آب با لینک مستقیم , دانلود فیلم سرو زیر آب بدون سانسور , دانلود فیلم سرو زیر آب کم حجم , دانلود فیلم سرو زیر آب با کیفیت بالا , دانلود فیلم جدید سرو زیر آب , دانلود فیلم خارجی سرو زیر آب , دانلود کامل فیلم سرو زیر آب , سرو زیر آب آپارات , سرو زیر آب ویکی پدیا , نقد سرو زیر آب , دانلود فیلم سرو زیر آب با کیفیت 720p , بیوگرافی محمدعلی باشه آهنگر , محمدعلی باشه آهنگر ویکی پدیا , سرو زیر آب محمدعلی باشه آهنگر , دانلود فیلم سرو زیر آب با کیفیت HD