دانلود فیلم آن سوی ابرها نسخه دوبله فارسی و زبان اصلی + تصاویر

درباره فیلم سینمایی آنسوی ابرها

فیلم آن سوی ابرها به نویسندگی مشترک مجید مجیدی و مهران کاشانی با کارگردانی مجید مجیدی و به تهیه کنندگی مشترک مجید مجیدی با یک شرکت هندی پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگرای فیلم سینمایی آن سوی ابرها که تمام بازیگران این فیلم از کشور هندوستان بود ساخته شد . بازیگران فیلم آنسوی ابرها از افراد تازه کار کشور هند هستند که مجید مجیدی قصد دارد از این بازیگران تازه کار یه چهره بسازد .

 

فیلم ان سوی ابرها به 3 زبان از جمله زبان ساخته شده است .

بازیگران فیلم سینمایی آنسوی ابرها

ایشان خاطر ، مالاویکا موهانان هستند .

داستان فیلم سینمایی آنسوی ابرها

داستان فیلم آن سوی ابرها که مضمونی اجتماعی دارد به طور کامل در کشور هندوستان می گذرد و درباره رابطه یک خواهر و برادر با یکدیگر است ، یک پسر نوجوان و خواهر جوانش که در جریان اتفاقاتی به یک رشد روحی و نوعی بلوغ می‌ رسند .

اخبار جدید فیلم سینمایی آنسوی ابرها

– رونمایی از پوستر فیلم سینمایی آنسوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی . آخرین اثر مجید مجیدی به طور کامل در کشور هند فیلمبرداری شده است و تمامی عوامل آن خارجی هستند و این فیلم در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی است .

– الله رکها رحمان (ای. آر. رحمان) موسیقی فیلم جدید مجید مجیدی را می سازد . الله رکها رحمان مسیقی دان مشهور هندی است که توانسته دوبار جایزه اسکار را برای ساخته هایش دریافت کند .

عوامل فیلم سینمایی آنسوی ابرها

تهیه کننده : آی کندی فیلمز هند ، مجید مجیدی

کارگردان : مجید مجیدی

نویسنده : مهران کاشانی ، مجید مجیدی

تصاویر فیلم آن سوی ابرها

دانلود فیلم آن سوی ابرها

 

دانلود فیلم آن سوی ابرها

 

download film Beyond The Clouds in Tamil?‏ , عکسهای اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها , بازیگران آن سوی ابرها , تیزر آن سوی ابرها , آن سوی ابرها در جشنواره فیلم فجر , خرید فیلم آن سوی ابرها , دانلود آهنگ آن سوی ابرها , دانلود تیتراژ فیلم آن سوی ابرها , دانلود رایگان فیلم آن سوی ابرها , دانلود فیلم ایرانی آنسوی ابرها , دانلود آن سوی ابرها با کیفیت بالا 1080p , دانلود آن سوی ابرها با لینک مستقیم , دانلود فیلم آن سوی ابرها بدون سانسور , دانلود آن سوی ابرها کم حجم , دانلود آن سوی ابرها با کیفیت بالا , دانلود فیلم جدید آن سوی ابرها , دانلود فیلم خارجی آن سوی ابرها , دانلود کامل فیلم آنسوی ابرها , آنسوی ابرها آپارات , آنسوی ابرها ویکی پدیا , نقد آن سوی ابرها , دانلود فیلم آنسوی ابرها با کیفیت 720p , بیوگرافی مجید مجیدی , مجید مجیدی ویکی پدیا , آن سوی ابرها مجید مجیدی , دانلود فیلم آنسوی ابرها با کیفیت HD