سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 بهمن 25 , ساعت 8:42 عصر

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی + تصاویر

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش با عکس های اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر زن ایرانی و خوش اخلاق سینما و تلویزیون که با بازی های بسیار خوبشان در شبکه های تلویزیونی و سینما توانسنه است طرفدارن خوبی برای خودش جمع بکند ، چهارشنبه 96/11/25 ساعت 23 مهمان قسمت بیست و ششم از فصل سوم برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی

 

مهران مدیری کارگردان مطرح و خوش اخلاق کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن الناز حبیبی بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور الناز حبیبی بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی الناز حبیبی می توانید عکسهای اینستاگرام الناز حبیبی را که از صفحه اینستاگرام الناز حبیبی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی الناز حبیبی
بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش با عکس های اینستاگرام الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی

الناز حبیبی متولد بیست و یک مردادماه هزار و سیصد و شصت و هفت درشهر تهران بازیگر زن سینما و تلویزیون اهل ایران است و در مقطع لیسانس از تدوین گری و در مقطع فوق لیسانس در رشته کارگردانی دانشگاه فارغ التحصیل شده است . الناز حبیبی بازیگری را از همان کودکی آغاز کرده و در تئاتر بازی میکرده است اما به طور جدیدی این کار را ادامه نمی داد تا اینکه کم کم با پیشنهادهایی برای بازی در نقش های مختلف باعث شد تا الناز حبیبی به طور حرفه ای وارد دنیای بازیگرب شده و این حرفه را ادامه دهد . از سریال های الناز حبیبی میتوان به #سریال روزگار غریب #سریال فاصله ها #سرال پنج کیلومتر تا بهشت #سریال تا ثریا #سریال لبه آتش #سریال دوکش #سریال دردسرهای عظیم #سریال پادری #سریال پرستاران و از فیلم های الناز حبیبی #فیلم خجالت نکش #فیملم ماه گرفتگی #فیلم زاپاس #فیلم ناخواسته #فیلم پیتزا مخلوط #فیلم فصل باران‌ های موسمی اشاره کرد .

بیوگرافی الناز حبیبی

زندگی شخصی الناز حبیبی بازیگر زن ایرانی

الناز حبیبی در یک خانوده پرجمعیت متولد شد و 5 خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد و به نوعی ته تغاری خانواده محسوب می شود . از حسرت های الناز حبیبی که همیشه به آن اشاره می کند از دست دادن مادرشان است که این یکی از حسرت های بزرگ الناز حبیبی است بطور که در یک مصاحبه کوتاه می گوید : مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم و ادامه تحصیل بدم اما مادرم را از دست دادم ، آنقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درس خواندم نه کلاس رفتم و نه کار کردم  ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را که برایم سخت بود را شروع کردم .

بیوگرافی الناز حبیبی

ازدواج الناز حبیبی ، طلاق الناز حبیبی

الناز حبیبی در جوانی و در سن بیست و چهار سالگی با مهدی صاحب زمانی که در خارج از کشور زندگی می کند ، ازدواج کرد . او درباره این ازدواج و همسرش می گوید : همسرم سال هاست که در خارج از کشور زندگی می کندو چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به یکدیگر سر می زنیم . اما مدتی است که خبر جدایی و طلاق الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب زمانی در برخی رسانه ها مطرح می شود و دلیلش هم دور بودن این از یکدیگر و نداشتن عکس های دونفره الناز حبیبی با مهدی صاحب زمانی در این مدت است ، البته خبر طلاق الناز حبیبی از همسرش مهدی صاحب زمانی توسط این بازیگر زن نه تایید شده و نه تکذیب .

بیوگرافی الناز حبیبی

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ