دانلود انیمیشن گولز (انیمیشن شنگول و منگول) The Gools با کیفیت خوب

 

درباره انیمیشن شنگول و منگول

انیمیشن ایرانی شنگول و منگول با نام جهانی گولز “The Gools” به نوبسندگی کیانوش دالوند و کارگردانی فرزاد دالوند با تهیه کنندگی شرکت تصویر گستر پاسارگاد که در سکوت خبری و از سال هزار و سیصد و نود و چهار توسط عوامل انیمیشن ایرانی شنگول و منگول نگارش فیلمنامه انیمیشن شنگول و منگول که از قصه ی اصلی شنگول و منگول برگفته شده و همچنین کارهای متحرک سازی انیمیشن برای نخستین بار در بازار جشنواره فیلم برلین رونمایی شد .

 

صداپیشگان انیمیشن شنگول و منگول

به زودی …

داستان انیمیشن شنگول و منگول

داستان انیمیشن ایرانی گولز “شنگول و منگول” برگرفته از داستان فلکلور شنگول و منگول و با محوریت آموزه‌ های اخلاقی و اجتماعی است .

اخبار جدید انیمیشن شنگول و منگول

– انیمیشن سینمایی گولز (شنگول و منگول) که با دوبله این انیمیشن صداپیشگی گویندگان هالیوودی در شهر لس آنجلس آمریکا انجام شده یود با عرضه در جشنواره فیلم برلین با استقبال بسیار خوب نماشاگران روبرو شد . نمایش انیمیشن شنگول و منگول در بازار فیلم برلین با اقبال پخش‌ کنندگان خارجی مواجه شده است .

عوامل انیمیشن شنگول و منگول

تهیه کننده : شرکت تصویر گستر پاسارگاد

کارگردان : فرزاد دالوند

نویسنده : کیانوش دالوند

دانلود انیمیشن گولز

 

download animeyshen The Gools , عکسهای اکران انیمیشن گولز , تیزر انیمیشن انیمیشن گولز , انیمیشن ایرانی گولز در جشنواره فیلم فجر , خرید انیمیشن ایرانی گولز , دانلود آهنگ انیمیشن ایرانی گولز , دانلود انیمیشن شنگول و منگول , دانلود رایگان انیمیشن گولز , دانلود فیلم ایرانی گولز , دانلود انیمیشن شنگول و منگول با کیفیت بالا 1080p , دانلود انیمیشن گولز با لینک مستقیم , دانلود فیلم شنگول و منگول بدون سانسور , دانلود انیمیشن شنگول منگول , دانلود انیمیشن شنگول ومنگول با کیفیت بالا , دانلود انیمیشن جدید گولز , دانلود فیلم خارجی گولز , دانلود انیمیشن سینمایی گولز , دانلود کامل انیمیشن شنگول و منگول , انیمیشن ایرانی گولز آپارات , گولز ویکی پدیا