سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 12:51 صبح

Julianna Margulies به نظر می رسد قرمز داغ در سری جدید AMC


Julianna Margulies به نظر می رسد قرمز داغ در سری جدید AMC "Dietland"

آماده برای دیدن Julianna Margulies مانند شما او را دیده اید قبل از: با موهای قرمز! ستاره "خوب همسر" در نمایشنامه AMC جدید "دیستلند"، در 4 ژوئن به نمایش در می آید و با قضاوت با این عکس های اول نگاه می کند، او قطعا با آن آشنا نیست.

بر اساس سارای واکر رمان با همان نام، سری ترسناک کمیک، به عنوان یک انتقام فانتزی توصیف، ستاره جوی ناش ("دوقلو قله") به عنوان کوارت پلو، یک نویسنده معروف یک مجله محبوب مد روز نیویورک است که با خودخواهی مبارزه می کند، تصویر وقتی که او به سمت پذیرش خود کار می کند، مردان برجسته متهم به تجاوز و سوء استفاده جنسی، ملاقات می کنند.


مارگلیز در اولین نقش اصلی خود در سریال پس از «همسر خوب» در سال 2016 به پایان رسید، مارگلیس بازیگر کیتی مونتگومری، کارگردان پرطرفدار (و بسیار شیک) است. سه بار برنده ی امی، برخی از پرچم های مهم Miranda Priestly را از بین می برد و شرم آور است که ما باید تا سال آینده صبر کنیم تا ببینیم آیا Emmy می تواند طوفانی کند.

"دیستلند" همچنین رابین ویگرت ("Big Little Lies") را به عنوان وپا باپتیست، آدم روتنبرگ (Ripper Street) به عنوان کارآگاه NYPD Dominic، Tamara Tunie ("Law & Order: SVU") به عنوان جولیا، روونا کینگ ("Shut چشم ") به عنوان خبرنگار Cheryl Crane-Murphy و Will Seefried (" The Deuce ") به عنوان بن. مارتی نکسون ("غیرواقعی") به عنوان تهیهکننده اجرایی فعالیت میکند و قسمتهای متعددی از فصل اول 10 قسمت را هدایت خواهد کرد.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ