سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 فروردین 18 , ساعت 1:48 صبح

برنامه رقص با ستارگان از 13 آوریل با حضور هنرمندان و ورزشکاران شروع می شود.

علامت گذاری به عنوان تقویم های خود: "رقص با ستاره ها: ورزشکاران" بازیگران در روز جمعه، 13 آوریل در "صبح بخیر، امریکا،" ABC اعلام کرد روز دوشنبه. فصل، که در 30 آوریل عرضه می شود، 10 ورزشکار را برای جایزه Mirrorball رقابت خواهد کرد.

احتمالا انتظار می رود برخی از اسباب بازی های "رقص" در بازیگران: بازیکنان فوتبال و المپیک. تعداد زیادی از المپیک های Pyeongchang، مانند مرد عنکبوتی Mirai Nagasu، ابراز علاقه کرده اند.


در حالیکه ورزشکاران هنوز تحت سر و صدا هستند، ما هویت یک طرفدار را می دانیم: گلب Savcenko هفته گذشته تایید کرد که او برای پنجمین دوره "رقص" خود بازگشت. در همین حال، پتا موراتروید ماه گذشته گفت که او و همسرش، Maksim Chmekovskiy نخواهد بود به دلیل تور "محرمانه" خود؛ برادرش وال Chmerkovskiy نیز در نمایش است و احتمالا فصل را نیز نشستن.

ساکچنکو به "سرگرمی امشب" گفت: "ما می توانیم فصل کوتاه مدت را برای چهار هفته به پایان برسانیم." سه هفته تمرینات، چهار هفته نمایش دارد و هر هفته دو زوج به خانه می روند. بنابراین، واقعا شدید خواهد بود. این پرواز می کند! "



و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ