سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکیو زبان راست و دل صاف و عفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 فروردین 28 , ساعت 8:30 عصر

دانلود سریال سنگ پا

دانلود سریال سنگ پا همه قسمت ها به صورت کامل + تصاویر

دانلود سریال سنگ پا

 

درباره سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال معروف و مشهور پایتخت دنبال سوژه جدیدی رفتند . احتمالا شما هم مثل من از ببیندگان سریال پایتخت بودید ، سریالی که در 5 فصل ساخته شد و هر فصل از سریال پایتخت به یک موضوع جالب و خاص از جامعه ما اشاره می کرد . اما فصل پنجم این سریال کمی متفاوت بود و به موضع امنیت و بحث داعش پرداخته بود ، سریالی که اویل با شادی شروع شد و آخرش جنگ با داعش تمام شد که البته حواشب زیادی به همراه داشت . سیروس مقدم هم در ادامه گفت : اگر قصه خوب داشته باشیم فصل ششم سریال پایتخت را نیز می سازیم . خب زیاد در مورد سریال پایتخت حرف زدیم سر داستان اصلی . به نظر می رسد که گروه سازندگان پایتخت در حال تدارک سریال جدیدی با عنوان “سنگ پا” هستند .

سنگ پا با طرحی اولیه محسن تنابنده به نویسندگی خشایار الوند و با کارگردانی سیروس مقدم در مرحله نگارش است و پس از پایان نگارش ، سازندگان پس از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران سریال سنگ و انتخاب لوکیشین های محل تصویربرداری ، اقدام به ساخت سریال می کنند . ساخت این سریال کمی سخت تر و دشوارتر از پایتخت خواهد بود و یکی از سختی هاش این است که باید یک نفر در نقش هفت نفر بازی کند ، یعنی هفت قصه جدا را در یک شرایط کاملا متفاوت باید بازی کند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سنگ پا با عنوان دانلود سریال ایرانی سنگ پا در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سنگ پا

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سنگ پا

داستان سریال سنگ پا به نوعی خاص است ، در واقع سنگ پا قصه ی موجودات ماورایی را به تصویر می کشد و غیرمستقیم به این موضوع می پردازد و به انسان هایی رو اشاره می کند که از طریق یک سنگ پا وارد دنیایی جدیدی می شوند .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال تلویزیونی سنگ پا

تهیه کننده : الهام غفوری

کارگردان : سیروس مقدم

نویسنده : محسن تنابنده – خشایار الوند

تعداد قسمت ها :

دانلود سریال سنگ پا

لینک دانلود سریال سنگ پا پس از تولید سریال تلویزیونی سنگ پا در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ