سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:45 صبح

دانلود رایگان فیلم اتاق تاریک

دانلود فیلم اتاق تاریک کامل و با کیفیت بالا همراه جزئیات فیلم سیمایی اتاق تاریک

فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی که پنجمین فیلم بلندش می باشد برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و رقابت با سایر فیلم های حاضر در این جشواره آماده می شود . موسیقی اتاق تاریک را کارن همایون فر آهنگساز مطرح ایرانی ساخته است . بازیگران فیلم سینمایی اتاق تاریک ساره بیات ، ساعد سهیلی ، امیررضا رنجبران ، مروارید کاشیان ، محمد امامی ، رضا احمدى ، ژیلا دایی ، سید علیرضا میرسالارى هستند . داستان فیلم ایرانی اتاق تاریک در ژانر اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده : فرهاد و هاله فصل جدید زندگی مشترک شان را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگرى است که آن ها را در مواجهه با مسایل جدیدی در زندگی شان قرار مى دهد .

دانلود فیلم اتاق تاریک


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:43 صبح

دانلود رایگان فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا با سه کیفیت 480p – 720p – 1080p

فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی و تهیه کنندگی مشترک عبدالرضا کاهانی و سعید خانی محصول سال 1394 است و یکی از فیلم های توقف شده و جنجالی سینما می باشد که تا به الان اجازه اکران عمومی به این فیلم داده نشده است . بازیگران فیلم سینمایی ارادتمند نازنین بهاره و تینا مهناز افشار ، طناز طباطبایی ، سحر دولتشاهی ، آیدا ماهانی ، مهران غفوریان هستند . داستان فیلم ایرانی تینا فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان ارادتمند نازنین بهاره و تینا آمده : 3 دختر را با خواسته های فکری  متفاوت روایت می کند که هر سه دختر از درد بی شوهری رنج می‌ برند و همین باعث می‌شود که به خیایان دل زده و با حضور در مهمانیها و دوره همی‌ های متفاوت به انتقام گیری از مردان هیز چشم چران دست می‌ زنند .

دانلود رایگان فیلم ارادتمند نازنین بهاره و تینا


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:41 صبح

عکس بازیگران و داستان سریال بازگشت

سریال بازگشت با ملودرام عاشقانه + عکس بازیگران و داستان سریال ایرانی بازگشت

سریال بازگشت اولین سریال تلویزیونی حسین نمازی کارگردان ایرانی می باشد که در کارنامه کارگردانی اش فیلم آپاندیس را با بازی آنا نعمتی دارد . بازگشت به تهیه کنندگی سعید پروینی و براساس فیلمنامه ای از حمید نعمت الله و معصوم بیات با بازنویسی نهایی توسط حسین نمازی در بیست قسمت که ملودارم عاشقانه دارد از اوایل دیماه کلید میخورد و برای پخش در یکی از شبکه های تلویزیونی سیما ساخته می شود . بازیگران سریال تلویزیونی بازگشت رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، نیما شعبان نژاد ، رضا اکبرپور ، مونا کرمی ، جوانه دلشاد ، پردیس منوچهری ، مهرنوش مقیمی ، علی لبیبیان ، حمیدرضا متقی ، کیوان ساکت اف هستند . داستان بازگشت مضمونی اجتماعی-عاشقانه دارد .

عکس ها و داستان بازگشت , download serial bazgasht , بازیگر زن ایرانی بازگشت , تکرار مجموعه تلویزونی بازگشت, داستان بازگشت , بازگشت ویکی پدیا , بازیگر مرد ایرانی بازگشت , عکس بازیگران مجموعه بازگشت , قصه بازگشت , سریال بازگشت دانلود , دانلود سریال بازگشت , اسامی بازیگران بازگشت , اینستاگرام بازگشت , بازگشت قسمت اخر , خلاصه قسمت اخر بازگشت , دانلود سریال جدید بازگشت , دانلود قسمت آخر بازگشت , بازگشت بازیگران , دانلود فیلم بازگشت , زمان پخش مجموعه تلویزونی بازگشت , خلاصه سریال ایرانی بازگشت , دانلود آهنگ سریال بازگشت , دانلود تیتراژ بازگشت , بازگشت کی پخش میشود , تصاویر بازیگران بازگشت , بازگشت حسن نمازی

سریال بازگشت


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:39 صبح

دانلود فیلم پل خواب

دانلود فیلم پل خواب کامل و با لینک مستقیم + عکس بازیگران فیلم سینمایی پل خواب

فیلم پل خواب به نویسندگی و کارگردانی اکتای براهنی با تهیه‌ کنندگی جهانگیر کوثری محصول سال 1393 می باشد و پل خواب برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد . پل خواب اقتباسی از رمان معروف جنایت و مکافات است و قرار است که این فیلم به زودی در سراسر سینمای تهران و شهرستان ها به اکران عمومی دربیاید . بازیگران فیلم سینمایی پل خواب ساعد سهیلی ،  هومن سیدی ، اکبر زنجانپور ، آناهیتا افشار ، علیرضا ثانی‌ فر ، حسام شجاعی هستند . داستان فیلم سینمایی پل خواب برگرفته از رمان جنایت و مکافات است و در خلاصه داستان فیلم آمده : طبق یک قانون کلی ، آدم‌ ها حتی گناهکاران بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل‌ هستند و خود ما نیز چنین‌ هستیم .

دانلود فیلم پل خواب


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:37 صبح

دانلود فیلم هایلایت

دانلود فیلم هایلایت کیفیت Full HD و تصاویر با داستان فیلم سینمایی هایلایت

فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور با پایان فیلمبرداری وارد مرحله جدید ساخت موسیقی شد . عوامل فیلم سینمایی هایلایت در حال تدارک هستند تا فیلم را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند . در حال حاضر بیش از نیمی از مرحله صداگذاری توسط حسین قورچیان انجام شده و با تکمیل موسیقی کار ، این فیلم در آخرین مراحل برای آماده شدن نسخه نهایی قرار می گیرد . بازیگران فیلم سینمایی هایلایت پژمان بازغی ، آزاده زارعی ، سام قریبیان ، مینا وحید ، الهه حصاری ، یزدان فتوحی ، شیوا طاهری ، جمشید هاشم پور هستند . داستان فیلم سینمایی هایلایت درامی عاشقانه با مضمونی اجتماعی دارد .

دانلود فیلم هایلایت


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:35 صبح

عکس ها و داستان سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و حسین قناعت و با تهیه کنندگی بهروز مفید در سی قسمت برای شبکه یک سیما در حال تولید می باشید . این سریال در قالب اپیزودهای داستانی می باشد که از بازیگران زیادی برای بازی در این سریال استفاده شده است . از بازیگران سریال محکومین سوگل خلیق ، رحیم نوروزی ، لیلا زارع ، مهدی صباغی ، سپیده خداوردی ، پژمان بازغی ، سیروس گرجستانی ، ساقی زینتی ، آتش تقی پو ، مریم کاویانی ، نیما شاهرخ شاهی ، کامران تفتی ، نگین معتضدی ، بهرام ابراهیمی ، حسین محجوب ، مریم سعادت ، شبنم قلی خانی ، فرشاد احمدزاده و علی انصاریان هستند . داستان سریال محکومین اپیزودهای متفاوتی دارند و از چند قصه مختلف تشکیل شده است . سریال محکومین از 1 دیماه هرشب ساعت 22 از شبکه یک سما پخش می شود .

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس علی انصاریان و فرشاد احمدزاده بازیگران سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکسها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین

تصاویر بازیگران در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین همراه زمان پخش سریال محکومین

عکس ها و داستان سریال محکومین , download serial mahkomin , خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال محکومین , بازیگر زن ایرانی سریال محکومین , تکرار سریال محکومین , سریال محکومین داستان , سریال محکومین ویکی پدیا , بازیگر مرد ایرانی سریال محکومین , عکس بازیگران سریال محکومین , قصه سریال محکومین , سریال محکومین دانلود , داستان سریال محکومین , دانلود سریال محکومین , اسامی بازیگران سریال محکومین , اینستاگرام سریال محکومین , محکومین مدیره قسمت اخر , خلاصه قسمت اخر سریال محکومین , دانلود سریال جدید محکومین , دانلود قسمت آخر سریال محکومین , سریال محکومین بازیگران , دانلود فیلم محکومین , زمان پخش سریال محکومین , خلاصه سریال محکومین , دانلود آهنگ سریال محکومین , دانلود تیتراژ سریال محکومین , سریال محکومین کی پخش میشود , سریال ایرانی محکومین , تصاویر سریال محکومین , سریال محکومین حسن قناعت .

عکس ها و داستان سریال محکومین


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:33 صبح

دانلود فیلم 20 سانت رایگان

دانلود فیلم 20 سانت با کیفیت بالا همراه عکس بازیگران فیلم بیست سانت + داستان

فیلم 20 سانت جدیدترین فیلمی از حامد محمدی کارگردان فیلم پرفروش و موفق اکسیدان است که امسال با فروش بالای 10 میلیارد تومان یکی از فیلم های پرفروش سال 96 شد . این فروش در حالی اتفاق افتاد که اکسیدان یمی از فیلم های تحریمی بود و در سینما ها اکران معدودی نسبت به سایر فیلم ها داشت . حامد محمدی فیلم یست سانت را در خارج از کشور می سازد . بازیگران فیلم 20سانت و داستان فیلم سینمایی 20 سانت به زودی اعلام خواهد شد .

دانلود فیلم 20 سانت


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:30 صبح

برنامه شبی با عبدی

جزئیات پخش برنامه شبی با عبدی اکبر عبدی محصول شبکه نسیم

شبکه ی نسیم بعد از برنامه های موفق خندوانه که در چهار فصل تولید شد و فصل پنجم برنامه خندوانه نیز در بهار 97 تولید خواهد شد و همچنین برنامه دورهمی که با اجرای مهران مدیری توانست مخاطبات زیادی را به تلویزیون و شبکه نسیم جذب  کند ، با برنامه جدید شبی با عبدی با اجرای اکبر عبدی قرار است در تلویزیون میزبان مردم باشد . برنامه شبی با عبدی که به لحاظ اسمی بی شباهت به برنامه ایبو شو ابراهیم تاتلیس ترکیه ای نیست امیدوارم در محتوا به این برنامه ترکیه ی شباهت نداشته باشد . برنامه شبی با عبدی با اسم قبلی عبدی شو با اجرای اکبر عبدی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی در قالب یک برنامه طنز تولید خواهد شد . در آینده اطلاعات بیشتری از این برنامه را قرار خواهیم داد .

آپدیت 28 آذر96

با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای هموطنان عزیز برای شرکت و ثبت نام به عنوان مهمانان تماشاگر در برنامه “شبی با عبدی ” با حضور و اجرای “استاد اکبر عبدی ” که به زودى از ” شبکه نسیم ” پخش خواهد شد ، لطفا از ساعت 10 صبح الى 10 شب با شماره  تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید : 09387813373 – 09392073038

جزئیات پخش شبی با عبدی اکبر عبدی , اینستاگرام شبی با عبدی , abdi sho , اپ شبی با عبدی , اخرین قسمت شبی با عبدی اپارات , ارتباط با شبی با عبدی , اکبر عبدی مجری شبی با عبدی , بازیگر مرد ایرانی مجری شبی با عبدی , برنامه شبی با عبدی اکبر عبدی , برنامه شبی با عبدی امروز , شبی با عبدی امشب , برنامه شبی با عبدی جدید , برنامه شبی با عبدی دیشب , برنامه شبی با عبدی96 , چگونگی شرکت در برنامه عبدی شو , داستان برنامه عبدی شو , دانلود اپلیکیشن شبی با عبدی , دانلود برنامه شبی با عبدی , دانلود کامل برنامه عبدی شو , سایت رسمی شبی با عبدی , سایت عبدی شو , سریال , شبی با عبدی آپارات , شبی با عبدی تلگرام , عبدی شو دانلود , مجری مرد , فصل 5 برنامه خندوانه رامبد جوان , جزئیات پخش شبی با عبدی اکبر عبدی

برنامه شبی با عبدی


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:29 صبح

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم با لینک مستقیم به همراه عکس بازیگران

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم که اولین فیل بلند رحیم طوفان به تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد می باشد با پایان فیلمیرداری خود را برای نمایش خود در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند . بازیگران فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم لیلا زارع ، سعید آقاخانی ، فرشته صدر عرفایی ، آناهیتا افشار ، بابک انصاری ، روشنک گرامی ، مریم کاویانی ، رهام مخدومی ، سمیرا ذکایی ، ساغر کیان راستی ، مانلی اصفهانی هستند . داستان فیلم ایرانی یک کیلو و بیست و یک گرم در مضمونی اجتماعی دارد و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و زندگی این سه خانواده را به تصویر می کشد .

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم


چهارشنبه 96 آذر 29 , ساعت 12:26 صبح

دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران 2

دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران 2 تمامی قسمت ها و داستان سریال ساخت ایران 2

فصل دوم سریال ساخت ایران بهمن ماه امسال به کارگردانی بروز نیک نژاد با تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی در کشور چین جلوی دوربین می رود . سریال ساخت ایران 2 ادامه فصل اول سریال ساخت را روایت می کند . بازیگران فصل دوم ساخت ایران محمدرضا گلزار ، امین حیایی هستند . داستان سریال ساخت ایران دو مضمونی اجتماعی دارد و دنباله فصل اول سریال ساخت ایران می باشد .

دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران 2

لینک دانلود فصل دوم سریال ساخت ایران به صورت کامل پس از پخش فصل دوم ساخت ایران در شبکه خانگی قرار می گیرد

سال ساخت 96 – سال پخش 97

دانلود قست اول فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست دوم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست سوم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست چهارم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست پنجم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست ششم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست هفتم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست فهتم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست نهم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قست دهم فصل دوم ساخت ایران

فصل دوم سریال ساخت ایران


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ